نتیجه بازی بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94 + دانلود گل های بازی امروز و خلاصه 12345

يکشنبه 29 آذر 1394
18:45
پوریا


نتیجه بازی بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94 + دانلود گل های بازی امروز و خلاصه
یکشنبه 29 آذر 1394
نتیجه بازی بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94 + دانلود گل ها
نتیجه بازی امروز بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94 فینال
دانلود خلاصه بازی امروز بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94
دانلود گل های بازی امروز بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94

دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر
نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94

فینال جام باشگاه های جهان 2015-2016

نتیجه نهایی : بارسلونا 3 - ریورپلاته 0

پنجمین جام برای مثلث تاریخ ساز


دانلود خلاصه بازی بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94


دانلود گل های بازی بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94

دانلود گل مسی / دقیقه 36 / بارسلونا 1 - ریورپلاته 0

دانلود گل اول سوارز / دقیقه 49 / بارسلونا 2 - ریورپلاته 0

دانلود گل دوم سوارز / دقیقه 68 / بارسلونا 3 - ریورپلاته 0


دانلود فیلم حواشی بازی بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94

دانلود فیلم ستارگان بارسلونا آماده رسیدن به قهرمانی

دانلود فیلم پیش بازی امروز بارسلونا - ریورپلاته 29 آذر

دانلود فیلم آغاز فینال جام باشگاه های جهان با فغانی


نتیجه بازی بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94 + دانلود گل های بازی امروز


گزارش کامل بازی + حواشی

بارسلونا با پیروزی 3-0 مقابل ریورپلاته، قهرمان جام باشگاه های جهان شد و پنجمین قهرمانی اش در سال 2015 را جشن گرفت.

آبی و اناری ها که در سال 2015، قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا را جشن گرفته بود، امروز یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه کرد.



فینال جام باشگاه های جهان، ساعت 14 ، ورزشگاه یوکوهاما ژاپن

داور: علیرضا فغانی

کمک ها: رضا سخندان و محمدرضا منصوری



بارسلونا:

کلودیو براوو، ماسکرانو، جرارد پیکه، جوردی آلبا، آلوز، راکیتیچ، سرجیو بوسکتس، اینیستا، نیمار، لوییز سوارز، لیونل مسی

سرمربی: لوئیس انریکه



ریورپلاته:

بارورو، مایدانا، آلوارز، وانجیونی، مرکادو، کرانویتر، سانچز، ویودز، پونیز، مورا، آلاریو

سرمربی: مارچلو گایاردو



کارت زرد:

دقیقه 10 – کرانویتر از ریورپلات

دقیقه 16 – جوردی آلبا از بارسلونا

دقیقه 32 – پونزیو از ریورپلات

دقیقه 43- راکیتیچ از بارسلونا

دقیقه 61- نیمار از بارسلونا

دقیقه 73- سرخی روبرتو

تعویض ها:

ریورپلاته: پونزیو (46 گونزالس) مورا (46 مارتینز) ویودز (56 دریوسی)

بارسلونا: راکیتیچ (67 سرخی روبرتو) ماسکرانو (81 فرمالن) نیمار (88 ژرمی ماتئو)

دقایق حساس:

دقیقه 11 – شوت زیبای اینستا از پشت محوطه جریمه حریف، اولین خطر جدی این بازی را به وجود آورد اما دروازه بان تیم آرژانتینی مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 26 – مورا اولین خطر تیم آرژانتینی را روی دروازه بارسایی ها به وجود آورد و ضربه محکم او از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 30 – آلاریو بازیکن دیگری بود که توانست بازهم دروازه بارسا را با تهدید مواجه کند، شوت راه دور او را براوو مهار کرد.



دقیقه 33 – ضربه ایستگاهی مسی، باعث به خطر افتادن دروازه ریورپلاته شد اما این توپ خطرناک را باورو به طرز عجیبی به کرنر فرستاد.

دقیقه 38 – سوارز چیزی نمانده بود تا چهار گله شود اما ضربه او از درون محوطه جریمه بازهم دروازه بان حریف را به خطر انداخت و وی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 1+45 – همکاری فوق العاده مسی و سوارز در آخرین دقیقه وقت های تلف شده، نزدیک بود تا دومین گل بازی را به ارمغان بیاورد اما آخرین حمله بارسایی ها در نیمه اول نافرجام ماند.

دقیقه 53 – مسی در حالی که می توانست با پاسی کوتاه نیمار را در موقعیت گلزنی قرار دهد، خود ضربه ای را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ به راحتی توسط دروازه بان حریف مهار شد.

دقیقه 54 – بازهم همکاری دو بازیکن دیگر از خط حمله بارسایی ها و این بار مسی و نیمار توانستند با حرکتی استثنایی توپ را به محوطه شش قدم رساندند و در نهایت ضربه نیمار را باورو مهار کرد.

دقیقه 55 – نیمار بعد از اینکه دو سه بازیکن حریف را به زیبایی از پیش رو برداشت در محوطه جریمه ریورپلات سرنگون شد اما فغانی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 56 – مسی در حالی که بازهم می توانست با پاس به نیمار و یا سوارز گل دیگری را برای تیمش به وجود بیاورد با خودخواهی ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ به بیرون رفت.

دقیقه 57 – ضربه محکم سوارز را دروازه بان ریورپلات دفع کرد تا این موقعیت نیز از بارسایی ها گرفته شود.

دقیقه 58 – نیمار توپ برگشتی را با ضربه ای فنی و کات دار به سمت دروازه براورو زد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77 – اولین حمله ریورپلات در نیمه در این دقیقه شکل گرفت و شوت دیدنی بازیکن این تیم را براوو با عکس العملی دیدنی به کرنر فرستاد.

دقیقه 83 – حمله دیگری از تیم آرژانتینی و ضربه دیدنی بازیکن این تیم، مارتینز با عکس العمل براوو و پس از برخورد با تیرک به کرنر رفت.

شرح گل ها:

1 – 0 (بارسلونا، مسی، دقیقه 36) حرکت فوق العاده بارسایی ها توپ را به بیرون محوطه ریورپلاته و نزدیک خط عرضی رساند و سانتر بازیکنان این تیم روی سر نیمار در محوطه حریف پایین آمد و پاس با سر وی به مسی، در حالی که در بین چند مدافع حریف موقعیت خوبی نداشت توانست با تیزهوشی و البته فرصت طلبی مسی، وی توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند.



2 – 0 (بارسلونا، سوارز، دقیقه 49) پاس قطری و فوق العاده بوسکتس برای سوارز در زمین ریورپلات به این بازیکن رسید و استارت پابه توپ او در بین مدافعان، باعث تک به تک شدن وی با دروازه بان حریف شد و در نهایت ضربه او باعث باز شدن دروازه ریورپلاته برای دومین بار شد.



3 – 0 (بارسلونا، سوارز، دقیقه 68) نیمار روی خط طولی محوطه جریمه ریورپلات صاحب توپ شد و سانتری فوق العاده را برای سوارز فرستاد و او نیز با ضربه سری حرفه ای توپ را به جهت مخالف دروازه بان حریف فرستاد و گلی دیدنی را به ثبت رساند.

حاشیه:

* پس از به ثمر رسیدن گل مسی برای بارسلونا، بازیکنان تیم ریورپلات اعتراض شدیدی به داور این بازی داشتند، آنها معتقد بودند 20 ثانیه قبل از به ثمر رسیدن این گل، بارسایی ها روی بازیکن ریورپلاته خطا کرده اند اما در تصاویر آهسته نشان داده شد که این موقعیت خطا نبوده است.
البته در صحنه آهسته مربوط به گل نشان داده شد که توپ در صورتی که برای فغانی قابل مشاهده نبود به بازوی مسی برخورد کرده است.

* جالب ترین اتفاق برای ایرانی ها در فینال رقابت های جام باشگاه های جهان، حضور افتخار برانگیز تیم داوری ایران برای قضاوت این بازی است، علیرضا فغانی به همراه دو کمک خود در این بازی قضاوت را به عهده گرفته است. بارسلونا که تاکنون با دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم حاضر در این رقابت هاست قصد دارد با پیروزی در این بازی افتخارات خود را دست نیافتنی تر کند.


ترکیب اصلی بارسلونا و ریورپلاته


بارسلونا: براوو، آلوس، ماسکرانو، پیکه، آلبا، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، نیمار، سوارز، مسی

ریورپلاته: بارورو، مرکادو، مایدانا، بالانتا، وانجیونی، کرانویتر، پونسیو، سانچز، ویودس، مورا، آلاریو

نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ریورپلاته ...

collections.rozblog.com/.../نتیجههایی-فیلم-خلاصه-بازی-و-گلهای-بار...
۱۸ ساعت پیش - نتیجه نهایی بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94, فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94, دانلود فیلم خلاصه بازی ...

نتیجه بازی بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر 94 + دانلود گل های ...

libarshad1388.blogsky.com/.../29/.../نتیجه-بازی-بارسلونا-و-ریورپلات...
۲ ساعت پیش - دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر. نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94.

نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ریورپلاته ...

didany.net/.../6981-نتیجههایی+فیلم+خلاصه+بازی+و+گل‌های+بارسلونا+...
۱۶ ساعت پیش - 2 روز پیش نتیجه بازی بارسلونا و گوانگژو 26 آذر 94 + دانلود خلاصه و گل ... خلاصه بازی و گلهای بارسلوناگوانگژوی یکشنبه, 29 آذر 1394 بارسلونا با ... دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بارسلونا و گوانژو 26 آذر 94 نتیجه ...

فیلم خلاصه بازی بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94 ...

jozve-arshad95.ir/2015/12/.../فیلم-خلاصه-بازی-بارسلونا-ریورپلاته-ی...
۱۷ ساعت پیش - نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا ریورپلاته ... بارسلونا ریورپلاته یکشنبه94/9/29 فینال جام باشگاه های جهان · نتیجه نهایی و ... ۲ روز پیش – دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بارسلونا و گوانژو 26 آذر 94 …

نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا ریورپلاته ...

https://news99.blog.ir/.../نتیجههایی-و-فیلم-خلاصه-بازی-گل-های-بارس...
۱۸ ساعت پیش - نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های دیدار بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94 نتیجه نهایی و ... فیلم خلاصه بازی بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94 ... دانلود فیلم خلاصه بازی و گل ها بزودی. ... عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز.
نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94. :: نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا... برای دیدن ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید. فیلم خلاصه بازی بارسلونا ... 2 days ago - دانلود گلها خلاصه نتیجه نهاییبازی امروز بارسلونا و گوانژو 26 آذر 94 ... نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های ...
۳ روز پیش - نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا ریورپلاته ... بازی و گل‌های بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94,دانلود فیلم خلاصه بازی . ... ۱ ساعت پیش - دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بارسلونا و ریورپلاته 29 آذر.

بازی امروز استقلال تهران تراکتور سازی هفته 29 لیگ برتر

fifadl.com/tag/بازی-امروز-استقلال-تهران-تراکتور-سازی/
دانلود کامل بازی استقلال تهران تراکتور سازی تبریز هفته ۲۹. استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه سنگین ۴ – ۱ سنگین ترین شکست فصل خود را مقابل تراکتورسازی تجربه کرد. ... خلاصه بازی استقلال تراکتور با کیفیت خوب, گل های بازی امروز استقلال ... استقلال تهران تراکتور سازی هفته 29 لیگ برتر یکشنبه 20 اردیبهشت 94.
۳ روز پیش - نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های دیدار بارسلونا گوانگژوی چین پنجشنبه 26 اذر 94 ... برنده این بازی به مصافریورپلاته آرژانتین در مسابقه فینال خواهد رفت. ... دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بارسلونا و گوانژو 26 آذر 94 گزارش زنده … .... نتیجه بازی بارسلونا و والنسیا 29 فروردین 94 – نگاتیوی …

بارسلونا :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/432/بارسلونا
دو تیم ریورپلاته و بارسلونا، فردا در ورزشگاه نیسان استادیوم شهر یوکوهاما در ... آندرس اینیستا در بازی بارسلونا مقابل گوانگژو با مدل موی معروف به موهیکان وارد زمین شد ... با بارسلونا را تجربه می کند و فردا می تواند دومین قهرمانی جام جهانی باشگاههای خود را ... لئو مسی در تمرین امروز بارسلونا که در ورزشگاه نیسان توکیو برگزار شد همراه ...

دانلود ها | بارسانیوز

barcanews.org/post/category/67/
vs ریورپلات - بارسلونا ( فینال جام باشگاه ها ) یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ / ساعت 14; vs بارسلونا ... گل های HD و مراسم قهرمانیبارسلونا به همراه خلاصه کامل بازی از شبکه بین ... تیم فوتبال بارسلونا دیشب با نتیجه 5 - 4 مقابل سویا به پیروزی رسید . ... اختصاصی / تیم فوتبال بارسلونا امروز با 25 بازیکن به تفلیس گرجستان سفر کرد .

نتیجه بازی بارسلونا و گوانگژو 26 آذر 94 تعداد ... - دانلود روز

www.downloadroz.ir/نتیجه-بازی-بارسلونا-و-گوانگژو-26-آذر-94.html
۳ روز پیش - فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا گوانگژوی چین پنجشنبه 26 اذر 94,کلکسیون. ... نتیجه بازی امروز بارسلونا و گوانگژو چین در جام باشگاه های .... بارسلونا با هت‌تریک سوارز حریف ریورپلاته در فینال شد www.tasnimnews.com/.

نتیجه بازی بارسلونا و گوانگژو 26 آذر 94 + دانلود خلاصه و گل های

90tv90.parsiblog.com/.../نتيجه+بازي+بارسلونا+و+گوانگژو+26+آذر+94...
۳ روز پیش - دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز بارسلونا و گوانژو 26 آذر 94 ... او، با نتیجه 3-0 بر گوانگژو غلبه کرد و حریفریورپلات در بازی پایانی جام جهانی باشگاه ها شد. .... لینک های پخش زنده آنلاین / بازی بارسلونا لوانته 29 شهریور - .
گل اول سوارز به ریورپلاته آرژانتین (ویدیو) ... ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۱۷:۳۲نشست مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برگزار شد .... ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۱۲:۳۴برزیلی های سپاهان به بازی مقابل استقلال خوزستان می رسند؟ ... ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۱۱:۵۱هیئت مدیره استقلال اهواز به نتیجه نرسید; ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۱۱:۴۷بنر .... خلاصه بازی بارسلونا 3 - 0 ریورپلاته.

نتیجه “بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان” 3 شهریور 94 + فیلم

namnak.com/19607-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزستان.html
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گل های طارمی به فولاد ، فیلم گل طارمی به فولاد. نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز سه شنبه 3 شهریور 94 از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال را به همراه فیلم خلاصه بازیبازی پرسپولیس و فولاد خوزستان” و جدول رده بندی لیگ برتر در سایت .... نتیجه بازی امروز استقلال تهران و استقلال خوزستان 29 مهر + فیلم.

اخبار بارسلونا - قطره

www.ghatreh.com/news/subcat/barcelona-بارسلونا/0/20
به گزارش بلاغ"، پپ گواردیولا در پایان بازی پیروزمندانه تیمش مقابل هانوفر از ... هدیه سال نوی داعش به مسیحیان/کوهنوردی به سبک روحانی و رهبر معظم انقلاب"حمله "وطن امروز" به عادل ... داور فینال مسابقه جام باشگاه های جهان بین بارسلونا وریورپلاته انتخاب شد. .... روزنامه خبر ورزشی 94٫09٫29 " روزنامه گل 94٫09٫29 ... دانلود بازی اندروید.

یوز - آخرین مطالب بازی ریال مادرید بارسلونا ریال مادرید

yooz.ir/blogs/?...بازی%20ریال%20مادرید%20بارسلونا%20ریال%20مادر...
نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های بایرن‌مونیخ هانوفر شنبه 28 اذر 94 .... اذر 94, دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا ریورپلاتهیکشنبه 29 اذر 94, فیلم گل‌های بازی ...

خلاصه بازی رئال مادرید 9-1 گرانادا | طرفداری

www.tarafdari.com/ویدیو/304062/خلاصه-بازی-رئال-مادرید-9-1-گرانادا
۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود گل های بازی با جزئیات بیشتر به مدت 11 دقیقه) .... یعنی در واقع بگم این برد به اندازه برد بایرن یا بارسا با یه نتیجه مثه 2-0 یا 3-0 برای ...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود برنامه امشب شما و سیما با موضوع فیتیله 28 آبان 94دانلود برنامه شما و ... قبلی نتیجه بازیاستقلال خوزستان گسترش 28 آبان 94 + دانلود گل های ... نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94.
روزنامه های ورزشی یکشنبه، ۲۹ آذر ۹۴ ... روزنامه های ورزشی شنبه، ۲۸ آذر ۹۴ ... بغض طارمی با دو گل ترکید/ ورزشگاه شهر قدس برای طارمی آمد داشت/ سجاد باد صبا را خالی کرد ... در آخرین بازی های هفته پانزدهم فوتبال لیگ برتر، استقلال خوزستان در اصفهان برابر ذوب ... در ادامه برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز تیم های ملوان،سیاه ...
با توجه به مشکلاتی که برای استقللال در هتل شهریار در بازی لیگ برتر پیش آمده بود . ... تعداد گل های مسی در این تورنمنت نیز به 5 رسید و بدین ترتیب او با رکورد گلزنی ... به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز موفق شد با پیروزی 3-0 بر ریورپلاته ... به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا لحظاتی پیش موفق شد با نتیجه 3-0 بر ریورپلاته ...

خلاصه بازی : بارسلونا 3 - 0 ریورپلاته - خبرگزاری تماشاگر

www.tamashagar.com/fa/.../7519/خلاصه-بازی-بارسلونا-3-0-ریورپلاته
خلاصه بازی : بارسلونا 3 - 0 ریورپلاته. فینال جام باشگاه های جهان 2015. زمان : ۰۴:۱۲. تاریخ : یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۰۸.دانلود ویدیو. کد ویدیو برای استفاده در سایت یا ...
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ۲۹ آذر ۹۴ .... خلاصه بازی؛ ریورپلاته 0-3 بارسلونا ... سرمربیان تیم های تراکتورسازی و استقلال فردا شب به سوالات خبرنگاران درباره بازی نیمه نهایی ... سقوط چلسی با یک گل در خانه برابر بورنموث کوچک، احتمالا بدترین…

آخرین اخبار فوتبال اروپا فینال باشگاه های جهان : نتیجه بازی ...

www.fastcamp.ir/1394/.../29/آخرین-اخبار-فوتبال-اروپا-فینال-باشگاه.h...
۲ ساعت پیش - دل ری، چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا را جشن گرفته بود، امروز یک جام دیگر ... دقیقه وقت های تلف شده، نزدیک بود تا دومین گل بازی را به ارمغان بیاورد ... اروپا فینال باشگاه های جهان : نتیجه بازی بارسلونا و ریورپلاته | دانلود خلاصه بازی ... و بانک مرکزی یکشنبه ۲۹ آذر ۹۴ ( آنلاین دلار یورو بازارآزاد ۹۴/۰۹/۲۹) ( ۲۰ دسامبر ...

دانلود بازی بارسلونا و ریورپلاته | - سايت پن پن

panpan.ir/list/دانلود+بازی+بارسلونا+و+ریورپلاته.html
نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های دیدار بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 اذر 94 نتیجه نهایی و دانلود فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا ...https://news99.blog.ir/.
۱ روز پیش - اسکولاری: ‌گوانگژو بهتر از رئال مادرید مقابل بارسا نتیجه گرفت . ... vs ریورپلات - بارسلونا ( فینال جام باشگاه ها )یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ / ساعت 14; .... گلهای بارسا در این بازی را پدرو - مسی و ژاوی به ثمر رساندند. ... 2 days ago - مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان صبح امروز پنج شنبه در ..... دانلود کلیپ جدید.
4:35 pm - 1394/9/29 : نوشته شده در تاریخ ... خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛در ادامه رقابت های بسکتبال حرفه ای ان بی ای ... مبنی بر محروم شدن ستارگان بزرگ فوتبال در صورت بازی در کشور تعلیق شده .... بارسلونا با پیروزی 3-0 مقابلریورپلاته، قهرمان جام باشگاه های جهان شد و .... دانلود کلیپ گل های برتر اسطوره ها .
گزارش : نیمار از امروز تمرین با توپ را آغاز کرد + فیلم ... ریورپلاته - بارسلونا ... اختصاصی اونلی مسی | شنبه 21 آذر 94 بارسلونادر خانه میزبان تیم دپورتیوو لاکرونیا بود که در نهایت با ضعف خط دفاعی برد .... سوارز در دقیقه 37 بازی و نیمار در دقیقه 58 گلهای بارسلونا را وارد دروازه تیم ختافه کردند. ..... دانلود گلها و خلاصه بازی:
۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امروز : یکشنبه 1394/9/29 - 2015 December 20 ... دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا , 13/6/1943 خلاصه بازی: رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی ... بارسلونایی که در بازی قبلی با 3 گل به برتری رسیده بود. ... مادرید 11-1 بارسلونا در نیمه نهایی جام حذفی 1943 رئال مادرید با نتیجه 11-1 ...
یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ (20 Dec 2015)، ساعت ۱۷:۲۸ (به وقت تهران). خانه | ویدیوها | عکس‌ها | خبرها ... خلاصه بازی بارسلوناو ریورپلاته (فینال جام... بازی دوستانه باشگاهی.

Football.ir - اخبار فوتبال : «بارسلونا»

football.ir/news/list/team/barcelona-1178.html
بارسلونا امروز (یکشنبه) و از ساعت ۱۴ در فینال جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها به مصاف ریورپالاته می‌رود. در تمرینات روز گذشته آبی‌اناری‌ها، نیمار و لیونل مسی که در بازی‌های قبل به خاطر ... بارسلونا و ریورپلاته فردا ساعت ۱۴ مسابقه فینال جام باشگاههای جهان را برگزار می کنند. .... اسکولاری: ‌گوانگژو بهتر از رئال مادرید مقابل بارسا نتیجه گرفت.

90tv.ir :: بارسلونا پنجمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا / سه ...

90tv.ir/.../فینال-لیگ-قهرمانان-بارسلونا-3-1-یوونتوس-؛-پنجمین-قهرما...
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارسلونا با درخشش MSN، به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید، آنها برای دومین ... نیمه اول مسابقه بدون احتساب وقت اضافه، با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید. ... در آخرین دقیقه از وقت های اضافه، سوارز زننده گل پیروزی بخش بارسا، جای خود را به پدرو داد. ... دانلود خلاصه بازی : بارسلونا ۳-۱ یوونتوس ( فینال لیگ قهرمانان اروپا ).
اولین پايگاه اطلاع رسانی جام حذفی فوتبال ایران، نتیجه ها، فینال ها، رتبه بندی. ... هیجانی که داور ایرانی در آستانه قضاوت بازی بارسلونا و ریورپلاته دارد - 1 ساعت پیش ... یکشنبه 1394/09/29 ساعت: 10:30 رده بندی باشگاه های جهان : هیروشیما - گوانژو زنده از شبکه ورزش - 1 ساعت .... امید ابراهیمی (استقلال) • مسعود حسن زاده (ذوب آهن), 5 گل.
امروز , ۲۹ام, آذر ۱۳۹۴ ... اذر 94 · تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 29 اذر 94 · نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا ریورپلاته یکشنبه 29 ... دانلود آهنگ و کلیپ.
یکشنبه,۲۹ آذر ۱۳۹۴ / 20-12-2015 December. نوار ابزار .... برای دانلود آخرین نسخه برنامه تگرام Telegram, لطفا کلیک نمایید. پربیننده ... فینال جام باشگاه های جهان/فغانی داور بازی بارسلونا شد. کاپ ... قلعه‌نویی به دنبال جذب آقای گل/ مهاجم استقلال در سبد خرید قرمزها. روز نو ... آخرین اخبار ورزشی,خبر ورزشی آنلاین,اخبار ورزشی امروز.
پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می ... 29 آذر - 20 دسامبر؛ در تاریخ چه گذشت؟ ... بازی با رنگ‌ها روی دیوار خانه تان .... عناوین روزنامه های امروز 94/09/29 .... فیلم: خلاصه بازیمنچستریونایتد - نوریچ ... پیش بازی ریورپلاته - بارسلونا ... نتیجه تلاش و پشتکار در نقاشی +عکس.

اخبار فوتبال

akhbarfootball.mihanblog.com/
تاریخ : شنبه 28 آذر 1394 | 22:03 | نویسنده : شاهین | نظرات 0 ... به گزارش ورزش 3 به نقل از تسنیم در چارچوب بازی هایهفته بیست‌ و‌ دوم لیگ ... به چمپیونشیپ عصر امروز (شنبه) چارلتون اتلتیک در دیداری خارج از خانه با 4 گل .... به گزارش ورزش 3 علیرضا فغانی قضاوت دیدار تیم های بارسلونا - ریورپلاته که .... December / 20 / 2015
دانلود برنامه 90 ... بازی بعدی: بارسلونا _ ریور پلاته / فینال جام باشگاه های جهان 2015/ نظر ... مارسلو گالاردو مربی تیم فوتبالریورپلاته در مصاحبه ای پیش از بازی با بارسلونا گفت : " من قصد ... اختصاصی/ در ادامه می توانید همه ی تصاویر نیمار در تمریناتامروز بارسلونا را مشاهده کنید ... کلیپ زیبا از حرکات و گلهای نیمار در بارسلونا.

علیرضا فغانی داور دیدار پایانی بین تیم‌های بارسا ...

feedgah.com/news/علیرضا-فغانی-داور-دیدار-پایانی-بین-تیم-ه/
۱ روز پیش - علیرضا فغانی داور دیدار پایانی بین تیم‌های بارسا - ریورپلاته شد اخبار ... اخبار دانلود ... آنخل دی ماریا و سوپر گلزلاتان با نتیجه سه بر صفر از سد کان گذشت. ... مرجع / مهر نوشته فیلم/ خلاصه دیدار تیم های کان – پاری سن ژرمن اولین بار .... صفحه نخست روزنامه های ورزشی 94.09.29 / سوت بازی بارسا در دست یک ایرانی.
منبع : iribnews.ir || تاریخ انتشار : 01:54 || 29 - آذر -94. رئال مادريد ، منچستريونايتد و بارسلونا ، ثروتمندترين باشگاه هايفوتبال جهان ... قرعه‌کشی مرحله دوم یورولیگ بسکتبال امروز انجام شد و تیم‌های اسپانیایی رئال مادرید و بارسا در گروه B با ... رافائل بنیتس در نشست خبری پیش از بازی گفت: رایو تهاجمی و باز بازی می‌کند.

گزارش زنده بازی بازی بارسلونا – ریورپلات | تیفوسی

tifo30.ir/tag/گزارش-زنده-بازی-بازی-بارسلونا-ریورپلا/
گزارش زنده بازی بازی بارسلوناریورپلات ... یکشنبه , 29 آذر , 1394. تیفوسی : برنامه پخش زنده بازی فینال جام باشگاه هایجهان در ساعت 14 امروز به شرح زیر است : ... گل محمدی پس از باخت به استقلال خوزستان: داور باید از قضاوتش ناراحت باشد ... دانلود خلاصه بازی بارسلونا ۳ – ۱ یوونتوس / فینال لیگ قهرمانان - 6,066 views; شبکه ...
+جزئیات و دلایل خبر تلگرام 0 9 admin94 دانلود مداحی پخش شده از تلویزیون برای شهادت امام رضا ... 1394-95 0 29 admin94 دانلود کلش اف کلنز نسخه جدید 19 آذر 94 / ورژن جدید دانلود آپدیت 19 آذر ... نتیجه بازی ایران-شیلی+خلاصه بازی+گل های بازی - دانلود .... دوستانه : ايران - شيلي دانلود گلها و خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 2-3 بارسلونا ...

۶ - سایت تخصصی هواداران بارسلونا

www.fcabianari.ir/index/modules/.../viewtopic.php?start...
امروز: جمعه، ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ... گلها و خلاصه ی بازی های بارسا [ فصل 2010-2011 ] ... دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا: دانـلود گلهای بازی پاناتینایکوس 0-3 بارسلونا 2011/2010 ...

خلاصه و هایلایت نیمه اول بازی رئال مادرید vs دورتموند - دانلود ...

www.fastresault.ir/cncjfyqfsyrnmnsvdmdcnvdnscsdydrmctdnx.html
برچسب ها: برنامه هفته اول لیگ ایران 94-95 زمان بازی پرسپولیس - پدیده مشهد زمان بازی تراکتور سازی . ... دانلود مسابقه دوستانه چلسی – بارسلونا + خلاصه مسابقه ... بروسیا دورتموند در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه ۲-۰ یوونتوس را از پیش رو بردارد. ... کلیپ ها و گلهای رونالدودر ادامه بازیهای دوستانه تیم رئال مادرید در تور تابستانه ...

پیش بازی ریورپلاته – بارسلونا در جام باشگاه های جهان - دوسیب

www.2sib.in/پیش-بازی-ریورپلاته-بارسلونا-در-جام-باش/
2 views; آذر ۲۸ام, ۱۳۹۴; مطالب من. دو تیم ریورپلاته و بارسلونا، فردا در ورزشگاه نیسان استادیوم شهر یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ... نتیجه بازی بارسلونا ویارئال ۱۷ آبان ۹۴ + دانلود گل های بازی امروز امشب دیروز دیشب ... و عکس های شادی هواداران و طرفداران پرسپولیسی استقلال بعد از قهرمانی 8 آبان 94.

زندگینامه لیونل مسی جادوگر فوتبال - بیتوته

www.beytoote.com/sport/athletic/biography-liunel-mesi.html
علیرضا فغانی داور دیدار پایانی بین تیم‌های بارسا - ریورپلاته شد ... لیونل مسی در اکتبر ۲۰۰۴ توانست اولین بازی رسمی اش را برای بارسلونا برابر اسپانیول انجام دهد. ... در ژوئن ۲۰۰۵ توانست همراه با تیم زیر ۲۰ ساله های آرژانتین به مقام قهرمانی ... لیونل با زدن ۶ گل کفش طلایی مسابقات و توپ طلایی بهترین بازیکن تورنمنت را نیز ...
شماره : 19146 - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر. × ...... طارمي: مي‌خواهند رابطه من و آقاي گل جهان خراب شود. 10 دقیقه قبل ... ساکنان هنرمند، «محله گل و بلبل» را ترک کردند. 11 دقیقه ...

فیلم خلاصه بازی و گل ها نتیجه دبدار منچسترسیتی بایگانی ...

pixmodel.ir/tag/فیلم-خلاصه-بازی-و-گل-ها-نتیجه-دبدار-منچس/
۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خلاصه بازی و گل های منچسترسیتی کریستال پالاس جام اتحادیه انگلیس فصل ۲۰۱۶ ... دانلود لحضه ایگل های بازی چلسی کریستال پالاس هفته ۳۵.
اگر خیلی خلاصه . ... هیجانی که داور ایرانی در آستانه قضاوت بازی بارسلونا و ریورپلاته دارد; تا ساعاتی دیگر ... وبسایت رسمی برنامه نود - در صفحه اول روزنامه های ورزشی امروز ( یکشنبه 29 آذر) می توان چند خبر مشترک پیدا کرد. ... "گل" صفحه یکی تقریبا پرسپولیسی دارد با تیترهایی از برانکو، عالیشاه، نورمحمدی و فرشاد پیوس.
سری دوم اسامی برندگان قرعه کشی باشگاه هواداران-3060 /آذر94/ دانلود/ پی دی اف. ... فیلم: خلاصه بازی کان - پاریسن ژرمن. - برترین ها ورزشی ... فوتسال 4 جانبه چانگشاي چين / امروز مصاف ايران با ميزبان براي قهرماني ... روزنامه های ورزشییکشنبه، ۲۹ آذر ۹۴ ..... جام باشگاه های جهان - 2015؛/ فغانی داور دیدار بارسلونا - ریورپلاته شد. - شهر خبر ...
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - "زمان بازی فینال بارسلونا-ریورپلات جام باشگاه های جهان کی است؟ ... نتیجه بازی والیبال ایران لهستان 16 خرداد 94 خلاصه بازی والیبال ایران لهستان . ... دانلود گل‌های بازی آرژانتین و ایران جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل. ... امروز 9 خرداد دیدار های آرژانتین – کوبا ، کره جنوبی – فرانسه ، ژاپن – چک ، استرالیا – ایتالیا …

خلاصه اتفاقات سال 94

parkweb.ir/خلاصه-اتفاقات-سال-94/
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خلاصه نوشتاری از اتفاقات سانس دوم کنسرت مهدی یراحی ۱۳ 94 دانلود ویژه برنامه ... یکشنبه 22آذر08:29 ... کالبدشکافی صحبت های مبهم کریستیانو رونالدو ... جدول لیگ های ایران .... اودینزه 0-4 اینترمیلان (سوپر گلبروزوویچ) .... سامر: بایرن امروز از نظر ذهنی آماده نبود · خلاصه بازی بورنموث - منچستریونایتد (ویدیو).
مسی در 103 بازی برای آرژانتین، 46 گل به ثمر رسانده اما در هیچ تورنمنت بزرگی با تیم ... منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج فارس 9مرداد .... با این حال امروز نشریه مارکا با انتشار گزارشی ویژه، نگرانی هواداران رئال مادرید را تا حدود .... جمعه 29 آذر 94 ...... خلاصه بازی تیگرس - ریورپلاته (ویدیو).

گلزنان بازی رئال مالمو سوئیس | دانلود گلهای بازی رئال مالمو ...

bar1313an.web.lasernews.in/.../گلزنان%20بازی%20رئال%20مالمو%20س...
نتیجه : یوونتوس 2 - 1رئال مادرید .:: گل ها و لحظاط حساس و خلاصه بازي اضافه شد ::. ... شاختار برای بازي امروز از ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد. ... دانلود گل های و لحظات حساس بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان 1394 ..... مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی اداره کل زندانهای استان آذر | سیداحمدموسوی مرادی:حضور وزیر اطلاعات در بازدید از مرزهای ...

بازی ی فوتبال استقلال - نتایج زندهاخبار فوتبالبازی امروز

www.goodsearching.ir/smcncqmfurnjdsdsncvndnsdcacyctdqnjrctdtfs.html
۶ روز پیش - نتایج زنده اخبار فوتبال بازی امروز - نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار ... برچسب‌ها: عناوین روزنامههای ورزشی، عناوین روزنامه های ...
کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. ... دیدار تیم های بارسلونا و ریورپلاته در قالب فینال جام باشگاه های جهان با قضاوت علیرضا فغانی آغاز شد.

فغانی داور دیدار بارسا در فینال جام باشگاه های جهان+عکس - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201512200304391172.html
۱۸ ساعت پیش - ضمن اینکه در این بازی الیوم از کامرون هم به عنوان داور چهارم در امر قضاوت به فغانی کمک می کند. ... آخرین تاریخ بروز رسانی 29 آذر 94 ساعت 00:26.
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جلسه ویژه برای جدایی ادینیو: آقای گل در راه ایران ... بعدی: خلاصه بازی ذوب آهن 2-سپاهان 2( در ضربات پنالتی 4 -1)/ ویدئو ... آذر 29, 1394. بارسلونا با تمام قوا به مصاف ریورپلاته می‌رود. آذر 28, 1394. جام باشگاه های جهان؛ بارسلونابا هت تریک سوآرس به فینال رسید ... ضربه فوق العاده مسی در تمرین امروز بارسلونا در ژاپن.

نتیجه بازی های هفته 2 لیگ برتر خلیج فارس 16مرداد

1-varzesh.langargil.ir/
لنگرگیل بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که در تابستان 94 راه ... منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ هانتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج ... خلاصه بازی تیگرس - ریورپلاته (ویدیو) ... حضور مسی و نیمار در اولین بازی فصل بارسا..... کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، بعد از اینکه یکی از گل هایش در تمرین روز ...

نتیجه بازی های هفته 1 لیگ برتر خلیج فارس 8مرداد

1-varzesh.tabanblog.ir/
منبع : اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها نتیجه بازی های هفته 2 لیگ برتر خلیج فارس 15مرداد ... هر چهار گل بازی تیم هایپرسپولیس و پدیده و گل اول استقلالی ها در نیمه اول به ثمر رسید ... با این حال امروز نشریه مارکا با انتشار گزارشی ویژه، نگرانی هواداران رئال مادرید را تا حدود .... خلاصه بازی تیگرس - ریورپلاته (ویدیو) ..... جمعه 29 آذر 94

Varzesh3com ورزش 3 - شیک دانلود

shiq.ir/p/b459d9b453461405d99f07948b9e555702
7 ساعت پیش بارسلونا 3-0 گوانگژو صعود بارسلونا به فینال جام جهانی باشگاه ها ... هت تریک او، با نتیجه 3-0 بر گوانگژو غلبه کرد و حریف ریورپلات در بازی پایانی ... لیگ های ایران انتخاب لیگ : انتخاب هفته : لیگ برتر ( خلیج فارس ) پنجشنبه 26 آذر ... تیم 30 15 استقلال 1 29 14 استقلال خوزستان 2 26 14 ذوب آهن 3 25 15 صبای قم ...

قائم مقامی: لیگ شطرنج هرسال بهتر می شود :: ورزش 3 - پژواک

pajvak.com/main/article/.../قائم-مقامی-لیگ-شطرنج-هرسال-بهتر-می-شود
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی ادامه داد: بازی ها با کیفیت خوبی در حال برگزاری است و هر سال لیگ نسبت به دوره های قبل، بهتر می شود و ... روحیه بالای رونالدو در تمرین امروز(ویدیو) ... ریکلمه: ریورپلاته می‌تواند بارسا را شکست دهد ... گلهای زیبای هفته94/09/21 (ویدیو) ... خلاصه بازی گلدن استیت-بوستو (ویدیو) ... لوزانو 29 آذر به تهران می‌آید.

اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها آرشیو وبلاگهای ایران

77varzesh.arestis.ir/
14:00 1394/04/29 نتیجه نهایی آدلاید یونایتد 0 - 2 لیورپول ... تا در فصل 95-94 با پیراهن نارنجی سایپا در لیگ برتر فوتبال کشور به میدان برود. ... پیکان/ راه‌آهن – سایپا – زمان و مکان برگزاری بازی متعاقبأ اعلام خواهد شد. .... کند ؛ او که امروز بعد از گل خورده مقابل پیکان مورد انتقاد روزنامه های ورزشی قرار گرفت ..... پنجشنبه 28 آذر 94

اخبار و نتایج زنده و جدول لیگ ها وبمستریو,جدیدترین مطالب

77varzesh.webmasteru.ir/
دانلود,دانلود آهنگ جديد,دانلود بازي,اخبار,خبر,دانلود فيلم,نرم افزار,اندرويد,برنامه,هک,اموزش ... "ج" نقض و نتیجه بازی هایباشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن شهرری در مقابل تیم های سایپای ... فوتبال و عنایت به نامه واصله از سازمان لیگ فوتبال ایران به شماره 110/2218 مورخ 94/4/31 .... خلاصه بازی تیگرس - ریورپلاته (ویدیو) ..... جمعه 29 آذر 94

اخبار لیونل مسی - تی نیوز

tnews.ir/Tags/لیونل-مسی
بارسلونا 3-0 ریور پلانه؛ آبی اناری ها برای سومین بار قهرمان جام حهانی باشگاه شد ... نقش آفرینی ستاره های بارسا در کارتون فوتبالیست ها! ... گل لیونل مسی؛ بارسلونا ( 1 ) - ریورپلاته ( 0 ) / ویدیو گل لیونل مسی؛ بارسلونا ( 1 ) .... مسی: برای فوتبالبازی کردن، از مارادونا الهام گرفتم مسی: برای فوتبال بازی ... امروز یکشنبه، 29 آذر 1394
به غیر از این چند تا ویدیو دیگه با معرفی شخصیت های بازی ، صحنه پایانی بازی ..... و منابع برای دانلود هک کلش میتوانید به سایت www.cclash.ir مراجعه و با دانلود هک ...... پر ستاره 29 آذر 94 سالن شهیدان نژاد فلاح کرج 13 2015-12-16T20:13:11+03:30 .... daily http://hw8.asset.aparat.com/avt/3538130-1589.jpg?1057 خلاصه بازی آ اس ...
گزارش تصویری بازی بارسلونا - رئال مادرید( الکلاسیکو دور رفت) :: ۱۳٩٢/۸/٥ .... دایی: برخی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجهبگیرد/اجازه نمی‌دهم چیزی تمرکزم را ...... دانلود گل ها و صحنه های حساس ساراگوسا - رئال مادرید ( هفته بیست و نهم لالیگا :: ۱۳٩٢/۱/۱۱ ...... برنامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال/ چهارشنبه 29 آذر ماه؛ پرسپولیس - ملوان ...

تست - مازندلیگ - اخبار ورزشی مازندران

mazandlig.com/tag.aspx?t=تست
جواد حسن زاده: برخی خبرنگارنماها رسانه را دستاویزی برای دلال بازی های خود قرار داده اند/ .... گزارش مازنداسپرت حاکیست، روز پنجشبه 29 مرداد تمرین تیم فوتبال صنعت ساری با .... به گزارش مازندلیگ، صبح امروز تست داوری لیگ برتر برگزار شد و اشکان .... کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین آقای گل ایران در لیگ ...
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگون,خبر گون,مرجع خبر گزاری و سایت های معتبر خبری,آخرین اخبار ایران و ... شنبه 21 آذر15:58 ... دو تیم بورنموث و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه گلدسندز شهر ... یونایتد با کسب 29 امتیاز در 15 بازی، در رده ی چهارم جدول قرار گرفته است. ... فان‌خال باشد که نتیجه خوبی کسب کنند و به روند پیروزی بازگرداند.

حومه پنجشنبه - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی

blogreader.ir/tags/حومه%20پنجشنبه
روزانه nod32 پنجشنبه 31 اردیبهشت 94 آپدیت نود 32 امروز پنجشنبه 31 اردیبهشت 94 ... دانلود آخرین یوزرنیم و پسوردهای نود32 به ادامه مطلب رفته ...... دوشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۳بند بازی هیجان انگیز روی تار عنکبوت - یکشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۳بند بازیهیجان ...... 338112 29 اسلا م آباد غرب حومه چقاكبود حسین محمدی 3340426775 * رومانی62 65

1Varzesh | سایت 1 ورزش - پخش زنده شبکه 3 سیما

www.zamoone.com/.../1Varzesh-سایت-1-ورزش-پخش-زنده-شبکه-3-سیما

1+0 # Hosseinn 1394-08-26 09:48. اینترنتو داریم ده برابر قیمتش میخریم که مثه امروز بشینیم فوتبال ببینیم.باز چه معنی ای میده قطع کردن پخش انلاین.


[ بازدید : 350 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تیتر های اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]