نتیجه بازی “پرسپولیس و گسترش فولاد” 23 آذر 94 + فیلم

دوشنبه 23 آذر 1394
21:42
پوریا

گزارش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + نتیجه نهایی
نتیجه بازی “پرسپولیس و گسترش فولاد” 23 آذر 94 + فیلم
نتیجه بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 امروز
دانلود گل های بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94
دانلود خلاصه بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 امروز دیروز
دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر
گزارش زنده بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + نتیجه نهایی ...
نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + فیلم بازی امروز دیروز امروز ...
نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد دوشنبه 22 اذر

هفته چهاردهم ؛ لیگ برتر 94-95
نتیجه نهایی : پرسپولیس 1 - گسترش فولاد 0
بازی زیبا فدای سه امتیاز - تغییر استراتژی پرسپولیس

دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94

دانلود گل های بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94
دانلود گل بنگستون / دقیقه 34 / پرسپولیس 1 - گسترش فولاد 0

دانلود فیلم حواشی بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94
دانلود فیلم کنفرانس خبری قبل بازی پرسپولیس - گسترش
دانلود فیلم مصاحبه پرسپولیسی ها قبل بازی با گسترش فولاد
دانلود فیلم مصاحبه مریبان بعد بازی پرسپولیس - گسترش فولاد

گزارش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی امروز

گزارش کامل بازی + حواشی

پرسپولیس با تغییر استراتژی خود در این بازی بعد از رسیدن به گل موفق شد از آن محافظت کند و در نهایت به سه امتیاز شیرین در آزادی برابر گسترش دست یابد.

هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه با برگزاری دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی به پایان رسید که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی همراه شد. جری بنگتسون در دقیقه ۳۴ گل برتری تیم سرخپوش تهرانی را به ثمر رساند.

استادیوم آزادی / تماشاگر: 5 هزار نفر

داور: تورج حق وردی – بابک داوری – سعید قاسمی – محمد ملکی
اخطار: جری بنگستون (34) پرسپولیس - داریوش شجاعیان (87) گسترش

پرسپولیس:
سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی(C)، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده (61 میلاد کمندانی)، جری بنگستون و امید عالیشاه (84 بابک حاتمی).
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

گسترش فولاد تبریز:
گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی (80 سعید دقیقی)، محمد امین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی و امیرحسین کریمی (62 علیرضا لطیفی).
سرمربی: فراز کمالوند


شرح بازی:
پرسپولیسی ها که در نیمه اول با حمله به سمت دروازه حریف موفق شده بودند فرصت های خوب گلزنی به وجود آوردند به گل برتری توسط جری بنگستون دست یافتند و در نهایت نیمه دوم را برخلاف بازی های گذشته با استراتژی جدیدی آغاز کردند. تیم برانکو با حضور در زمین خودی و دفاع برخلاف همیشه برای گل دوم نجنگید تا سرمایه خود را حفظ کند و چشم به ضدحملات هم دوخته بود.

گسترش فولاد که عرصه را برای حمله به دروازه سرخ ها مهیا دیده بود در نهایت توسط ابراهیمی، بابتیستا و شجاعیان و گودرزی حملات خود را روی دروازه این تیم آغاز کرد و با دفاع منطقی عناصر دفاعی پرسپولیس ناکام ماند. در نهایت پرسپولیس در روزی که نیمه دوم را بدون توجه به بازی احساسی و همیشگی دنبال می کرد موفق نیز شد از آن سود ببرد و سه امتیاز شیرین از فراز کمالوند کسب کند که در فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت برابر آنها عملکرد بهتری داشت.

شرح گل:
پرسپولیس یک گسترش 0: (دقیقه 35، جری بنگستون): در حالی که بازی دقایقی از سوی دو تیم آرام دنبال می شد این محسن مسلمان بود که با ارسالی دیدنی از سمت چپ بنگستون را در موقعیت گل قرار داد و مهاجم هندوراسی با به ثمر رساندن این گل آن را به هم تیمی تازه در گذشته اش تقدیم کرد.

بازیکن برتر:
جری بنگستون بعد از بازگشت به ترکیب پرسپولیس موفق شد تک گل سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند تا نقش پررنگی در این برد داشته باشد. البته نمی توان از بازی فوق العاده محسن مسلمان در خط میانی و پاس های فوق العاده او در نیمه اول که بارها سرخ ها را صاحب فرصت گلزنی کرد به سادگی گذشت. محسن بنگر نیز در خط دفاعی با توجه به تغییر استراتژی سرخ ها برای بازی دفاعی به خوبی توانست خط دفاعی تیمش را رهبری کند و اگر کمی خوش شانس بود می توانست در آستانه تولدش گلی زیبا نیز به ثمر برساند که داور آن را آفساید اعلام کرد. با تمام این شرایط عنوان برترین بازیکن زمین با احترام به هر 11 مرد جنگنده برانکو به بنگستون تعلق می گیرد که با گلش سه امتیاز شیرین به هواداران این تیم تقدیم کرد.



دقایق حساس:
دقیقه 2: اولین خطای بازی رو فرشاد احمدزاده انجام شد و در یک فعل و انفعال بنگر می توانست با سر دروازه گیورگیف را باز کند که او با مهاری مناسب مانع از رسیدن توپ به مدافع پیش تاخته پرسپولیس شد.
دقیقه 3: باز هم خطا روی بازیکنان پرسپولیس و اینبار عالیشاه نقش بر زمین شد تا حق وردی در سوت خود بدمد. این ضربه را نوراللهی به شکلی عجیب ارسال کرد که توپ مستقیما به بیرون رفت.
دقیقه 5: روی یک ضد حمله خطرناک جری بنگستون صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه فوق العاده اش با برخورد به تیرک افقی راهی اوت شد تا اولین فرصت جدی بازی برای پرسپولیس از دست برود.
دقیقه 8: پرسپولیسی ها در موقعیت خوبی برای رسیدن به دروازه گسترش قرار داشتند اما مصدومیت مگنو بابتیستا باعث شد تا آنها با رعایت بازی جوانمردانه توپ را به بیرون بفرستند.
دقیقه 10: اینبار فرشاد احمدزاده صاحب فرصت شد تا ضربه اش را از درون محوطه جریمه به سمت گیورگیف بزند که توپش با اختلاف کمی از گوشه دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13: روی سماجت انصاری یک ضربه کرنر برای پرسپولیس شکل گرفت که سرخ ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و در نهایت ضربه مسلمان هم بی تاثیر از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 23: شماره 23 گسترش که تکنیکی ترین بازیکن این تیم محسوب می شود بر روی عالیشاه مرتکب خطا شد تا شجاعیان تیمش را در موقعیت خطرناکی قرار دهد. هر چند این فرصت هم در نهایت با اشتباه بازیکنان پرسپولیس از دست رفت.
دقیقه 26: مگنو بابتیستا با ضربه ای راه دور دروازه سوشا مکانی را تهدید کرد که شماره یک پرسپولیسی ها بدون ریسک توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 27: احمد نوراللهی در پاسخ به ضربه مگنو، شوت راه دوری را روانه دروازه گسترش کرد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 43: ارسال دیدنی محسن مسلمان پرسپولیس را توسط محسن بنگر به گل دوم رساند اما سعید قاسمی با بالا بردن پرچم خود ضربه مدافع پرسپولیس را در آفساید اعلام کرد و جشن سرخ ها نیمه تمام ماند.
دقیقه 56: گسترش در یک ضدحمله صاحب توپ و موقعیت شد و در حالی که بنگر هم برابر مهاجم این تیم تسلیم شده بود این سوشا مکانی بود که با واکنشی فوق العاده مانع از باز شدن دروازه سرخ ها شد.
دقیقه 61: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی گسترشی ها با واکنش مناسب سوشا مکانی همراه شد و توپ از منطقه خطر سرخ ها دور شد.
دقیقه 65: خطای نوراللهی روی شجاعیان پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای نصرتی و اسدی ایجاد کرد که این ضربه را مدافع سابق تیم ملی به خوبی زد اما سوشا در انتظار توپ انها را مهار کرد.
دقیقه 88: ضربه ایستگاهی پرسپولیس از گوشه محوطه جریمه را مسلمان برای حاتمی ساخته و پرداخته کرد اما ضربه مدافع راست پرسپولیس با اختلافی عجیب از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90: سوشا مکانی که برای اتلاف وقت قصد داشت توپ را با معطلی ارسال کند که تحت فشار توپش به میانه زمین رفت و ضربه مستقیم بازیکن گسترش را سوشا با دوندگی بالا موفق شد در آستانه ورود به دروازه به خوبی از آن خود کند.

ترکیب اصلی پرسپولیس و گسترش فولاد

سوشا مکانی در این بازی هم درون دروازه قرار خواهد گرفت و در جلوی او علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر حضور خواهند داشت.

رامین رضاییان و محمد انصاری دو مدافع راست و چپ این تیم خواهند بود و کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی به عنوان دو هافبک دفاعی البته با وظایف متفاوت که نوراللهی آزادی عمل بیشتری برای حضور در حملات را خواهد داشت به میدان خواهند رفت.

محسن مسلمان که در اردوی کیش دچار مصدومیت جزیی شده بود در این بازی بدون مشکل در پست وینگر چپ و فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست حضور پیدا خواهند کرد و امید عالیشاه این بار در کنار جری بنگستون در خط حمله به میدان می رود تا بعد از مدت ها شانس خود را در این بازی برای باز کردن دروازه حریف امتحان کند.

این دیدار ساعت 16:20 دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی (C)، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، جری بنگستون و امید عالیشاه.

ترکیب گسترش فولاد: گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی، محمد امین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی و امیر کریمی

نتیجه بازی “پرسپولیس و گسترش فولاد” 23 آذر 94 + فیلم


پرسپولیس و گسترش فولاد ، فیلم پرسپولیس و گسترش فولاد

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازی “پرسپولیس و گسترش فولاد” را در نمناک ببینید.

تاریخ انتشار : 23 آذر 1394
بازدید : 1,512 نفر

جزئیات بازی پرسپولیس و گسترش فولاد در لیگ برتر 94/9/23

در ادامه بازیهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم پرسپولیس با یک گل به پیروزی دست یافت.

داور: تورج حق وردی – بابک داوری – سعید قاسمی – محمد ملکی

اخطارها:

پرسپولیس:جری بنگستون (34)

گسترش فولاد:داریوش شجاعیان (87)

ترکیب دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد:

پرسپولیس: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی(C)، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده (61 میلاد کمندانی)، جری بنگستون و امید عالیشاه (84 بابک حاتمی).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

گسترش فولاد تبریز: گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی (80 سعید دقیقی)، محمد امین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی و امیرحسین کریمی (62 علیرضا لطیفی).

سرمربی: فراز کمالوند

بازی پرسپولیس و گسترش فولاد ، فیلم پرسپولیس و گسترش فولاد ، بازی پرسپولیس امروز

نتیجه نهایی بازی

پرسپولیس 1 - 0 گسترش فولاد

بنگستون '35

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد

ویدئو از ورزش3

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + فیلم

نتیجه بازی “پرسپولیس و گسترش فولاد” 23 آذر 94 + فیلم

namnak.com/24208-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد.html
۵ ساعت پیش - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراهفیلم خلاصه بازیپرسپولیس و ...

گزارش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + ...

libarshad1388.blogsky.com/.../23/.../گزارش-زنده-بازی-پرسپولیس-و-گ...
۴ ساعت پیش - 33 mins ago - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازی ...

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + خلاصه ...

libarshad1388.blogsky.com/.../23/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-گستر...
۵۹ دقیقه پیش - 3 hours ago - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازی ...

گزارش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + ...

newsdaily.lineblog.ir/.../گزارش+زنده+بازی+پرسپولیس+و+گسترش+ف...
۱ ساعت پیش - گزارش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی امروز - دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی - دانلود فیلم جدید ...

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 اذر94

mybia2news.rozblog.com/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد...
۳ ساعت پیش - نتیجه بازیپرسپولیس و گسترش فولاد23 آذر 94 + فیلم. namnak.com/24208-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد.html. ۲ ساعت پیش - پرسپولیس و ...

خلاصه بازی پرسپولیس گسترش فولاد - کلکسیون

collections.rozblog.com/tag/خلاصه-بازی-پرسپولیس-گسترش-فولاد
۳ ساعت پیش - نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس گسترش فولاد دوشنبه 23 اذر 94, فیلم خلاصه بازیپرسپولیس گسترش فولاد دوشنبه 23 اذر 94, ...

دانلود کلیپ گل های بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 اذر94

mybia2news.rozblog.com/.../دانلود-کلیپ-گل-های-بازی-پرسپولیس-و-...
۳ ساعت پیش - دانلود گل های بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 دانلود خلاصه ... نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازیگل‌های دیدار پرسپولیس و گسترش ...

نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس گسترش ...

www.rcamp.ir/2015/12/.../نتیجه-نهایی-فیلم-خلاصه-بازی-و-گل‌های-پ.ht...
۶ ساعت پیش - نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس گسترش فولاد دوشنبه 23 اذر 94, فیلم خلاصه بازیپرسپولیس گسترش فولاد دوشنبه 23 اذر 94, ...
۳ ساعت پیش - نتیجه بازیپرسپولیس و گسترش فولاد23 آذر 94 + فیلم نتیجه بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 امروز دانلود گل های بازی امروز ...
۲ ساعت پیش - این بازی در نهایت با نتیجه ۱ بر ۰ به سود پرسپولسی به پایان رسید. رسپولیس: سوشا ... نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز ۲۳ آذر ۹۴ ... دانلود فیلم ویدئو گل بنگستون پرسپولیس به گسترش فولاد تبریز.

پرسپولیس تهران :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/18/پرسپولیس-تهران
ابراهیمی بازی با پرسپولیس را از دست داد 1394/09/23 ... مطمئنا در دیدار فردا بین دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد مهمترین پست برای دو تیم خط میانی خواهد بود و ...

نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد دوشنبه 23 ...

www.tafrihicenter.ir/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-گسترش-فولاد-دوشنب...
۳۳ دقیقه پیش - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد دوشنبه 23 آذر 94. http://up.tafrihicenter.ir/view/413266/7675575509.نتیجه نهایی : پرسپولیس 1 - 0 ...

یوز - آخرین مطالب بازی پرسپولیس

yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15...بازی%20پرسپولیس
33 دقیقه پیش - نتیجه بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 23 اذر 94 امروز ... نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس گسترش فولاد دوشنبه 23 اذر 94.

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز 23 آذر 94 + ...

faro.ir/8487/نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد-تبری.html
کد خبر: 8487 تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ تعداد بازدید: 1 بازدید. دسته: اخبار ... نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز ۲۳ آذر ۹۴ در لیگ برتر همراه با گل ها و حواشی بازی .... دانلود فیلم لحظه چاقو خوردن سرباز اسرائیلی توسط جوان فلسطینی.

نتیجه بازی امروز 23 آذر 94 پرسپولیس و گسترش فولاد ...

jadide.blog.ir/.../23/نتیجه-بازی-امروز-23-آذر-94-پرسپولیس-و-گستر...
۲ ساعت پیش - نتیجه بازی امروز 23 آذر 94 پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز + حواشی بازی بدترین ... دانلود فیلم و سریال و برترین خبرها و نمونه سوال و جزوات.

دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز ...

jadide.blog.ir/.../23/دانلود-خلاصه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد-ت...
۲ ساعت پیش - پرسپولیس 1-0 گسترش فولاد دانلود خلاصه بازی در پایین و ادامه DOWNLOAD ...
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۹:۳۲ تحلیل بازی پرسپولیس و گسترش توسط محمد حسن انصاری فرد (ویدئو) .... ۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۷:۰۹مراسم ابتدایی دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد (ویدیو) ...

نتیجه بازی “پرسپولیس و گسترش فولاد” 23 آذر 94 + فیلم ...

news.honarfun.ir/.../150051_نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد...
نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازیپرسپولیس و گسترش فولاد” را در ...
۱ ساعت پیش - 3 hours ago - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازی ...
ساعت : 17:14 :: تاریخ : دوشنبه, 23 آذر 1394 :: مشاهده خبر ... دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد در نیمه نخست با پیروزی سرخپوشان به پایان .... نتیجه بازی ها.
۲ ساعت پیش - نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز ۲۳ آذر ۹۴ ... بعدی دانلود فیلم ویدئو گل بنگستون پرسپولیس به گسترش فولاد تبریز ...

نتیجه بازی “پرسپولیس و گسترش فولاد” 23 آذر 94 + فیلم

nchse.ir/نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد-23/
نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازیپرسپولیس و گسترش فولاد” را در ...

نتیجه بازی “پرسپولیس و گسترش فولاد” 23 آذر 94 + فیلم

khabarontime.ir/.../نتیجه-بازی-“پرسپولیس-و-گسترش-فولاد”-23-آذر-...
۲ ساعت پیش - خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-aup-9409-13.jpg- ...

نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های رئال مادرید ویارئال ...

didany.net/.../5000-نتیجه+نهایی+و+فیلم+خلاصه+بازی+گل‌های+رئال+مادری...
۱ روز پیش - 10 دقیقه قبل نتیجه بازی رئال مادرید سویا 17 آبان 94 + دانلود گل های بازی ... های بازی 14 آذر 94 امروز دیروز امشب دیشب نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای ... 5 دسامبر 2015 دیشب نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای دیدار رئال مادرید و ختافه 23:00: ... 1916 دانلود گل های بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 20 اردیبهشت 94 ...
۲۳ آذر ۱۳۹۴ (14 Dec 2015). خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد · لیگ برتر (٩۵-١٣٩۴) ... فیلم احساسات تبریزی‌ها از رفتن تونی! رزمی کارهای بخت برگشته!
۲۲ ساعت پیش - دانلود فیلم حواشی بازی استقلال و تراکتورسازی 22 آذر 94 دانلود فیلم . .... ترین بازی روز دوشنبه را پرسپولیس و گسترش فولاد برگزار می کنند. ..... شهباززاده (استقلال) 11گل • رضا عنايتي سه‌شنبه 22 ارديبهشت 23:15; بارسلونا .

فیلم/ خلاصه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ... - قطره

www.ghatreh.com/.../فیلم-خلاصه-دیدار-تیم-های-فوتبال-پرسپولیس-...
گزارش تصویری:: دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز ... دوشنبه، 23 آذر 1394 ساعت 19:122015-12-14ورزشي ... پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر در خانه با نتیجه یک بر صفر به سختی از سد گسترش فولاد تبریز گذشت.

فیلم: یک پلمپ عجیب و غریب در تخلف یک فروشگاه | فیدگاه ...

feedgah.com/item/.../فیلم-یک-پلمپ-عجیب-و-غریب-در-تخلف-یک-فرو...
۵ ساعت پیش - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراهفیلم خلاصه بازیپرسپولیس و ...

دانلود کلیپ پرسپولیس و گسترش فولاد 1-0(ویدیو) - ...

takgoal.com/.../6906-دانلود-کلیپ-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد-1-0-و...
دانلود کلیپ پرسپولیس و گسترش فولاد 1-0(ویدیو). توضیحات: منتشر شده در 23 آذر 1394. نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 1-0. برای دانلود ویدیو بازی ...

تمرین جمعه 20 آذر 94 /ویدئو - باشگاه فرهنگی ورزشی ...

fc-perspolis.com/.../جلسات-بامدادی-پانادیچ-و--نالیزور-تیم-برای-شناخت...
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1394/1/23. برانکو فیلم بازی و کارنامه سرخپوشان را قبل از بازگشت بررسی می‌کند. جلسات بامدادی پانادیچ و آنالیزور تیم برای ... نظر شما در رابطه نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد چیست؟ 1, برد پرسپولیس. 2, برد گسترش.

خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد دوشنبه 23 آذر 1394

www.jirjirak.net/post/.../خلاصه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-فولاد-.htm...
۲۹ دقیقه پیش - ۳ ساعت پیش - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز امروز دوشنبه 23 آذر 1394 و از هفته چهاردهم لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازی ...

فیلم/ خلاصه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس - گسترش ...

www.mehrnews.com/.../فیلم-خلاصه-دیدار-تیم-های-فوتبال-پرسپولی...
شناسهٔ خبر: 2999983 - دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ ... در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر در خانه با نتیجه یک بر صفر به سختی از سد گسترش فولاد تبریز گذشت.

نتیجه بازی پرسپولیس نفت تهران 9 آذر 94

iruni.ir/search/?q=نتیجه+بازی+پرسپولیس+نفت+تهران+9+آذر+94
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجهبازی پرسپولیس و نفت تهران” 9 آذر 94 + فیلم. 1 هفته قبل .... دیدار پرسپوليس و گسترش فولاد 23 آذر در تهران برگزار می‌شود. انتهای پیام/.
۱ روز پیش - نتیجه بازی آرسنال و استون ویلا یکشنبه 22 آذر 94 .... نظر شما در رابطه نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولادچیست؟ ... مصاحبه با سرخپوشان در ...

فیلم | کنفرانس خبری بعد بازی پرسپولیس و گسترش فولاد

www.parsfootball.com/.../153674فیلم%20%7C%20کنفرانس%20خبر...
فیلم | کنفرانس خبری بعد بازی پرسپولیس و گسترش فولاد. نویسنده: پارس فوتبال دات کام خبرگزاری فوتبال ایران. 7:00 pm -1394/9/23 : نوشته شده در تاریخ ...

خبرگزاری تسنیم - ورزشی

www.tasnimnews.com/fa/service/3/ورزشی
۸ ساعت پیش - ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ تساوی حداقل نتیجه عادلانه بازی با ذوب آهن بود. کاظمی: ۱۲-۱۰ ... که آن را نمی‌خواستند. مکانی و پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز ...

برچسب ها - پرسپولیس - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/tag/1/پرسپولیس
برد 6 تایی پرسپولیس نداشتن فیلم و عکس است چون... کد خبر: ۵۰۸۲۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ... نتیجه تعصب و بازیفداکارانه کاپیتان ابدی پرسپولیس شد گرفتن... خاطرات جدال های ... بازی تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد اظهار داشت روزهای.
دوشنبه 94/9/23ساعت16:20 پرسپوليس - گسترش فولاد (شبکه سه) هفته 14 ليگ ... فیلم | کنفرانس خبری بعد بازی پرسپولیس و گسترش فولاد ... مکانی: باید طوری نتیجه بگیریم که در پایان فصل حسرت نخوریم ... روزنامه همشهری : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴.

حاشیه‌های بازی پرسپولیس - گسترش فولاد/ کمتر از 500 ...

khabarche.ir/.../حاشیه-های-بازی-پرسپولیس---گسترش-فولاد--کمتر-از-...
۴ ساعت پیش - برای تماشای دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز تعداد کمی از تماشاگران به ورزشگاه رفته‌اند. منبع ایسنادوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 16:22 ... عاقبت داعشی که برای عتبات عالیات خط و نشان کشید + فیلم · شلیک ناو جنگی روسیه ... خوزستان رفت که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.
۳ ساعت پیش - دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز بعدازظهر امروز دوشنبه در ... برگزار شد که در نهایت تیم پرسپولیس توانست با نتیجه یک بر صفر گسترش فولاد را شکست دهد. ... فیلم/ اولین فیلم از دومین رسوایی ده‌نمکی.

پرسپولیس فولاد ساعت بازی

00060.ir/+پرسپولیس+فولاد+ساعت+بازی
جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان - مطالب ابر نتیجه بازی . ... ساعت بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 1 بهمن 94, در ادامه یبازی های هفته ی بیست و چهارم جام خلیج .

خبرهای واحد مرکزی خبر | خبر فارسی

khabarfarsi.com/واحد_مرکزی_خبر
تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/09/23 - فایننشال تایمز نوشت یک کشتی جنگی .... لیگ برتر فوتبال؛ آغاز دیدارپرسپولیس و گسترش فولاد ... اصغر نایینی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: بازی هفته یازدهم لیگ را در شرایطی ... نجات یک افغانی نتیجه نوع دوستی کارکنان بیمارستان اقلید.
جام نیوز :: JamNews - فیلم/ حواشی بازی پرسپولیس - گسترش فولاد ... بازی پرسپولیس با گسترش فولاد پرسپولیس و گسترش فولاد نتیجه آخر بازی ... فولاد - پرسپولیس ( 20 اردیبهشت 94) javascript carousel تمرین جمعه 20 آذر 94 /ویدئو تمرین پنج .... کد خبر: 1273072/13 زمان: 18:23 1394/07/14 بازدید: 60 پیروزی صبا برابر ...
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ .... 1394/09/23 - 13:32:00. پرسپولیس و گسترش فولاد · هفته چهاردهم .... شیخ زکزاکی زخمی شده است/ فیلم و عکس تأثربرانگیز شهدای «نیجریه» ... شیرازی: تصمیم به برگزاری بازی در هوای آلوده بر عهده داور است/واکنش عجیب ...
۳ ساعت پیش - تیم فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد در این مسابقه به ترتیب با لباس‌های قرمز سفید و آبی زرد مقابل هم صف‌آرایی کردند. قضاوت این بازی برعهده تورج حق وردی است و آقایان بابک داوری، سعید ... در دقیقه 23 داریوش شجاعیان تکنیکی ترین بازیکن گسترش فولاد ... جشنواره فیلم حوزه؛ سی آذر آخرین مهلت ارسال آثار.

پارسی جو - گسترش فولاد

parsijoo.ir/websearch?q=گسترش%20فولاد&site=namnak.com
نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 20 اردیبهشت 94 +. ... پرسپولیس و استقلال خوزستان 94نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان 23 فروردین 94 + فیلم ...

نتیجه و دانلود گل های بازی استقلال پرسپوليس 8 آبان 94 ...

newmovie-music94.ir/.../نتیجه-و-دانلود-گل-های-بازی-استقلال-پرسپ/
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چهارشنبه 18 آذر 94 مدارس مشهد تعطیل است ؟ ... نتیجه بازی امروز پرسپولیس ملوان 4 آبان 94 + دانلود گل های … ... دانلود فیلم تمرین استقلال و پرسپولیس قبل از بازی دربی … .... دانلود گلهای بازی پرسپولیس و گسترش فولادپنجشنبه 15 … ... ساعت : 23:29 :: تاریخ : پنجشنبه, 7 آبان 1394 :: مشاهده خبر … وی درباره ...
نتیجه بازی پرسپولیس - گسترش فولاد ؟ ... دوشنبه 23 آذر 1394 ... در حالی که دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز قرار است از ساعت 16 و 20 دقیقه آغاز ...

آخرین اخبار فوتبال لیگ برتر : زمان و ساعت دقیق بازی ...

www.lavashak.net/.../آخرین+اخبار+فوتبال+لیگ+برتر++زمان+و+ساعت...
۱۷ ساعت پیش - ... آخرین اخبار فوتبال لیگ قهرمانان اروپا : نتیجه بازی سویا و یوونتوس .... دقیق بازی پرسپولیس و گسترش فولاد دوشنبه 1394/09/23 ساعت: 16:20.
پیش بازی پرسپولیس و گسترش فولاد؛ جدال برای بالانشین شدن · علی اصغر شاکریآذر 23, 1394 .... گل های بازی پرسپولیس – پاراگ 15 مهر 94 · رضا براریمهر 16, ...
کمتر کسی دوست داشت در میانه آذر 94 جای افشین قطبی باشد. ... نتیجه تعصب و بازی فداکارانه کاپیتان ابدی پرسپولیس شد گرفتن یک پنالتی، فرار از شکست. ... فیلم: خلاصه بازی اتلتیکو مادرید - بیلبائو ... عناوین روزنامه های ورزشی 94/09/23 ..... رسد که مهم ترین بازی روز دوشنبه را پرسپولیس و گسترش فولاد برگزار می کنند.

Football.ir - اخبار فوتبال : «پرسپولیس»

football.ir/news/list/team/perspolis-1113.html
دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد ... محمد دایی در خصوص برتری صبا مقابل ملوان اظهار داشت: بازی در سطح خوبی برگزار .... این‌طوری با تمرکز بیشتری می‌توانیم کار کنیم و نتیجه بگیریم.
رتبه, تیم ها, بازی, امتیاز ... ذوب آهن, 13, 23 ... ۲۳ آذر , ۱۳:۵۷ .... سهره نیوز از دیدار بارسلونا 5-2 رایووایکانو / بارسلونا توانست در غیاب لیونل مسی با نتیجه 5 بر 2 از س.

نقشه های پرسپولیس برای رسیدن به بالای جدول - صد خبر

sadkhabar.ir/fa/news/.../نقشه-های-پرسپولیس-برای-رسیدن-به-بالای-جدو...
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ ... این تیم در 10 بازی گذشته خود حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده است. ... رسد برخی از تیم ها تغییر کرده باشند به این ترتیب که ممکن است تیمی مثل استقلال خوزستان که تا اینجا خوب نتیجه گرفته شکست بخورد و یا ... اما می رسیم به مهم ترین دیدار فردا، تقابل پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز.
زمان جاری : یکشنبه 15 آذر 1394 - 12:56 قبل از ظهر. نام کاربری : ... نتیجهبازی پرسپولیس و فولاد خوزستان” 3 شهریور 94 + ... را به همراه فیلم خلاصه بازیبازی پرسپولیس و فولاد خوزستان” و جدول رده . ... لیگ برتر ایران جمعه 23مرداد94 فولاد 0-2 استقلال خوزستان. ..... گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد با .
نتیجه تعصب و بازی فداکارانه کاپیتان ابدی پرسپولیس شد گرفتن یک پنالتی، فرار از شکست. ... کد خبر: 104812 زمان انتشار: 23 آذر 1394 09:00:00 ... او آخرین گل ساز جدال های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز است. ... رونالدو عزادار شد · تساوی بارسلونا و دپورتیوو + فیلم · مولر : از گروه و حریفان‌‌مان خیلی راضی و خوشحال هستم ...

آخرین جدول لیگ فوتبال آلمان, جدول بوندسلیگا آلمان - خبر پو

khabarpu.com/pu/varzesh-pu/Football/.../لیگ-آلمان-بوندسلیگا.htm
نماپو ورزشی,پویش و نمایش انواع ویدیو,فیلم و کلیپ ورزشی · خبر پو, پویش آخرین اخبار ... جم پو,خرید جم کلش اف کلنز ارزان,خرید جم بازی clash of clans · ربات کلش اف کلنز .... نتیجه قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا. دایان. خبر بد برای ... دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد/ گزارش تصویری. کاپ. هم اکنون.
۲ ساعت پیش - ازهفته چهاردهم لیگ برتر تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد در استادیوم آزادی ... نمایش خوبی نداشت و البته برخلاف بازی های گذشته به نتیجه رسید.
پایگاه اخبار ورزش ایران و جهان، به همراه جدول، نتایج زنده، برنامه بازی ها، ویدیو ورزشی، مسابقه پیش بینی ... گیشه طرفداری؛ دوشنبه 23 آذر؛ مدعی جدید نیمکت استقلال!

گزارش زنده نتیجه بازی استقلال سپاهان 4 آبان 94 | داورنیوز

designhome.web.lasernews.in/.../گزارش%20زنده%20:%20نتیجه%20باز...
... و فولاد خوزستان در جام حذفی 13 آبان 94 + فیلم · پرسپولیس و گسترش فولاد . ... نتيجه بازي پرسپولیس و استقلال خوزستان 23 فروردین 94 + فیلم . .... خراسان –راه‌آهن- ورزشگاه ثامن جمعه 29 آذر 94 سایپا – ملوان بندر انزلی پاس- ورزشگاه قوامین فولاد ...

روزنامه فرهیختگان | شماره :1830 | تاریخ 1394/9/23

www.farheekhtegan.ir/Newspaper/Page/1830/14/60858/0
۱۳ ساعت پیش - نسخه PDF; نسخه متنی; برش مطبوعاتی; نسخه چاپی; عکس ضمیمه; فیلم ضمیمه ... است و جالب اینجاست که سه بازی آخر را با نتیجه دو بر یک مغلوب شده است. ... اما بازی آخر امروز بین تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولادتبریز است.

پرسپولیس 1 – 0 گسترش فولاد / صعود قرمزها به رتبه ششم( ...

www.toranjnews.com/پرسپولیس-1-0-گسترش-فولاد-صعود-قرمزها-به-ر/
۲ ساعت پیش - ازهفته چهاردهم لیگ برتر تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد در استادیوم آزادی مقابل. ... امروز دوشنبه, ۲۳ آذر , ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۳:۲۴ ... نتیجه رسید.
تاریخ مخابره : ۲۳/۰۹/۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴. تمرین پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ جری بنگستون ترکیب احتمالی پرسپولیس و گسترش فولاد در بازی امروز. گل‌نزن‌های برانکو ...
برنامه موج فوتبال 29 آذر میزبان قلعه نویی خواهد بود, - 13:03, - آناج ... برهانی: بازی مانند هوا سرد بود؛ در هوایی سردتر از این تراکتور را برده بودیم, - 12:44, - طرفداري.
نتیجه بازی امروز استقلال فولاد 29 آبان 94 + دانلود گل های . .... ساعت : 23:29 :: تاریخ : پنجشنبه, 7 آبان 1394 :: مشاهده خبر … ... نتیجه بازی استقلال و فولاد خوزستان در جام حذفی 13 آبان 94 + فیلم · پرسپولیس و گسترش فولاد . ..... 8 آذر · نتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر والیبال 1394 / چهارشنبه 27 آبان · دانلود گل های بازی استقلال ...
تارتار با استتار جالب در آزادی/ کمتر از 3000 نفر تماشاگر بازی+ عکس ... شده است تماشاگر کمی برای تماشای دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی حاضر شود. ... فیلم/ استقبال باشکوه ژاپنی‌ها از بارسلونا در فرودگاه توکیو
سامان نریمان جهان مهمان برنامه نود +فیلم; بخش خبری شبکه HALK TV ترکیه از اتفاقات بازی ... محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی مثل بازی نخست این تیم درون دروازه سرخپوشان تبریزی در دربی این شهر قرار می گیرد. ... امروز : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ...

فيلم خنده دار | گالری عکس - بعدی

www.bartarazgohar.ir/424/فيلم-خنده-دار/
فیلم خنده دار. مرداد ۲۸ام, ۱۳۹۴ | نویسنده: .... کنفرانس خبری برانکو قبل از بازی با گسترش فولاد 22 آذر 94 / ویدئو 1394/9/22 ... برنامه سرخپوشان تا حضور در ورزشگاه آزادی 1394/9/23 .... نظر شما در رابطه نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولادچیست؟
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ آذر, 12-14-2015, تعداد اخبار: 24 ... عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص بازی تیمش مقابل . ... آخرین دیدار هفته چهاردهم را دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد در تهران برگزار می کنند. ... دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران با نتیجه ی تساوی، بدون گل، به پایان ...
کد خبر: 81877769 (5046561) | تاریخ خبر: 23/09/1394 | ساعت: 17:59|. نسخه چاپی |ارسال به دوستان ... دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 16 و 20 دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده و تا دقیقه 60 با نتیجهیک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت ادامه دارد. ... فیلم; |; عکس; |; پادکست.

نتیجه بازی امروز استقلال فولاد 29 آبان 94 + دانلود گل های ...

www.fastcamp.ir/.../نتیجه-بازی-امروز-استقلال-فولاد-29-آبان-94-د-3.ht...
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی استقلال و فولاد امروز ۲۹ آبان ۹۴ + فیلم. هفته دوازدهم ... گزارش زنده بازی امروز استقلال فولاد 29 آبان 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی.

حاشیه قبل از دیدار پرسپولیس - گسترش فولاد

www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت 16 و 20 دقیقه امروز برگزار می شود. ... تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳. اندازه فونت. نسخه چاپی ... پرسپولیس 1_گسترش فولاد 0+فیلم ... جلالی: تلفیق جوانی و تجربه در سایپا به نتیجه رسیده است.
ارسال توسط admin تاریخ : دوشنبه 23 آذر 1394 ... برچسب ها:ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد، ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و ... برچسب ها:نتیجه بازی رئال مادرید با ویارئال، نتیجه بازی دیشب رئال، نتایج هفته پانزدهم لالیگا،

دو مهاجم پرسپولیس بازی مقابل گسترش فولاد را از دست دادند ...

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015113020134510300.html
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش آکاایران دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر در تهران برگزار می‌شود. ... src="images/tumb/94/bazikon/mosalman.jpg" />پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم .... میزبان فولاد یزد بود که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. .... ها» میزبان کشاورز شد بانی فیلم آنلاین:محمدعلی کشاورز یکشنبه 8 آذر با ...
۵ ساعت پیش - ... همدان مصرف شده است - دبلیو خبر تساوی در تبریز نتیجه بدی نبود/بازگشتم به تراکتورسازی شایعه است - دبلیو خبر ... تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ ... دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت 16:20 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ... فیلم: بازی پرسپولیس-گسترش در آلودگی هوای شهر تهران.

حاشیه‌های بازی پرسپولیس - گسترش فولاد :: فردانیوز - پژواک

www.pajvak.com/main/.../حاشیه-های-بازی-پرسپولیس-گسترش-فولاد
۳ ساعت پیش - تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ ... برای تماشای دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز تعداد کمی از ... اکران دو فیلم جدید از روز چهارشنبه.
۱۳ ساعت پیش - فیلم/ مقامات ترکیه: فعلا تصمیمی برای ترک خاک عراق نداریم! ... ترکیب احتمالی پرسپولیس و گسترش فولاددر بازی امروز. امروز قطعا تقابل ... دوشنبه 23 آذر 1394، هفته چهاردهم پانزدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه آزادی. داور: تورج ...

News File

newsfile.ir/
ویستا - Today; بهادر عبدی: راه آهن بدون شک مقابل پرسپولیس نتیجه می گیرد مهاجم ... رتبه ششم رسیدند دیدار تیم هایپرسپولیس و گسترش فولاد تبریز با برتری یک بر ... و کارگردان فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم»، دستور توقف اکران این فیلمرا ... نوشته استخدام لیسانس مکانیک | ۲۳ آذر ۹۴ اولین بار در «ای استخدام» پدیدار شد.
۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ظ روز ۱۳٩٤/٧/٢٤ کلمات کلیدی: نتیجه بازی پرسپولیس امروز 24 مهر ،نتیجه بازی پرسپولیس امروز جمعه ،نتیجه بازی پرسپولیس 24 مهر ،نتیجه بازی ...

عکس/ دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد - SPI News

spinews.ir/video/6437-عکس-دیدار-تیم-های-پرسپولیس-و-گسترش.html
فرود آمریکایی‌ها بر ماه دروغ بود + فیلم · عکس زنان مسیحیِ سوریه در جنگ با داعش · فروش 2000خوردوی ساندرو ... دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 14 ٦:٥٤:٥ .... تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲. ارسال ... عکس/ دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد.

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال جمعه 8 آبان 94 ...

wiki.tiktak.info/1152/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-استقلال-جمعه-8-آبا/
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازی استقلال و پرسپولیس | فیلم و نتیجه دربی 81 … – نمناک ... نتیجه بازی دربی استقلال و پرسپولیس 8 آبان 94 + گل ها و … faro.ir/… ..... Nov 23, 2014 – گروه ورزشی مشرق – تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران، یکشنبه 2 آذر … .... دانلود گلهای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد پنجشنبه 15 آبان 93 …
۱۳۹۴/۹/۲۳, ۱۸:۲۵ | ... هرچند این بازی در آب و هوای بد تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار شد اما با این شرایط هم پرسپولیسی‌ها با استفاده از بازیکنان سرعتی خود، خیلی زود ...

ورزشی | خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/بخش-ورزشی-7
نفجم: تکواندو در المپیک ریو بهتر از همیشه نتیجه می‌گیرد/ مدال فرزان و خدابخشی حتمی است ... پایان بازی: تراکتور0-0استقلال/برنا. 7 ۱۶:۴۹ ... تیم فوتبال فولاد خوزستان تا دقیقه 23 با گل دقیقه 17 مهدی دغاغله از نفت تهران پیش افتاده است / برنا .... نگاه فنی به دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد؛ ... شب تنهایی ما پای اروند/ فیلم ...
عناوین روزنامه های ورزشی 94/09/23 ... علی دایی می‌گوید برخی کسانی که در فوتبال حضور دارند ماهیت‌شان را نشان داده‌اند وبازی کردن فرید کریمی به آن ها ... سعید آقاخانی و بهرام توکلی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی نوشته می شود. .... زندگی مردی با دو همسر و 250 نوه و نتیجه و. ... ترکیب احتمالی پرسپولیس و گسترش فولاد در بازی امروز.
پیش بازی پرسپولیس و گسترش فولاد ، دربی به سود تبریز . .... نتیجه بازی لخویا - پرسپولیس دانلود خلاصه انلاین پخش زنده . ... پخش زنده کنفرانس های خبری پیش از بازی هفته 23 لیگ برتر. ..... عکس های بازی پرسپولیس و بنیاد کار 16 اردیبهشت94+تصاویر+ فیلم و عکس · عکس نوشته های زیبای عاشقانه اینستاگرامی سری تیر ...
شنبه 23 شهریور 1392 12:37 ق. ... در ادامه هفته نهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید. ... محمدرضا خلعتبری (از دقیقه 94یونس شاکری) و سیدمهدی سید صالحی. ... آخرین ویدیو : جمعه 13 آذر 1394 ...
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - tir94.ir/2015/11/08/دانلود-کلیپ-توهین-فیتیله-ای-ها-به-تر-ک-و/ ..... نتیجهبازی پرسپولیس و گسترش فولاد ۱۵ آبان ۹۳ + فیلم · بازی ..... انتخاب ماه, فروردین, اردیبهشت, خرداد, تیر, مرداد, شهریور, مهر, آبان, آذر, دی, بهمن, اسفند . .... Jul 23, 2015 - استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ (برگزاری آزمون قطعی است) | «ای . … آزمون ...

دانلود گل های بازی بارسلونا ایبار 3 آبان 94 | دانلود سریال 94

jozve-arshad95.ir/2015/10/.../دانلود-گل-های-بازی-بارسلونا-ایبار-3-آبان/
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی + دانلود خلاصه بازی و گل های بازی بارسلونا … .... اکتبر 23, 2015 tehranpatogh.ir دیدگاه‌ها برای نتایج استخدامی آموزش پرورش ۳ آبان ۹۴ بسته ... نتیجهبازی بارسلونا سویا / لالیگا / 11 مهر 94 + فیلم گل ها – دانلود . ..... ۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – دانلود گلهای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد پنجشنبه 15 آبان 93 …

پایگاه اطلاع رسانی آناج - ورزشی

www.anaj.ir/p/Exercise.aspx?sid=58&vid=2&title=ورزشی
در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد دیگر تقابل سرخابی‌های ... نتیجه بازی امروز رضایت بخش نبود/ با قلعه نویی مشکلی ندارم.

سلطانی بازیکن گسترش فولاد تبریز - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=سلطانی+بازیکن+گسترش+فولاد...
موسی کولیبالی سه‌اخطاره است و نمی‌تواند تیمش را در بازی با گسترش فولاد .... استقلال خوزستان اکنون 23 امتیازی است و برای ماندن در صدر جدول به شکست ... دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد فردا (دوشنبه) ساعت 16:20. ... ساعت 14 یکشنبه - 22 آذر 94 کنفرانس خبری سرمربی گسترش فولاد تبريز، .... کانالهای فیلم سوپر تلگرام.
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - tir94.ir/…/نتیجه-و-دانلود–گل-های-بازی–استقلال-پرس… Translate this page ... دانلود فیلم خلاصه بازیگل و نتیجه بازی پرسپولیس استقلال دربی ۸۱ جمعه ۸ ابان ۹۴ . .... نتیجهبازی پرسپولیس و گسترش فولاد ۱۵ آبان ۹۳ + فیلم ·بازی ... اکتبر 23, 2015 tehranpatogh.ir دیدگاه‌ها برای نتایج استخدامی آموزش پرورش ۳ ...
... اگر حتی با یک امتیاز، بازی مقابل پرسپولیس را به پایان برسانیم نتیجه قابل قبولی ... ترکیب احتمالی پرسپولیس و گسترش فولاد در بازی امروز ... طرحهای جنگلکاری با مشارکت مردمی فیلم باشگاه خبرنگاران جوان .... فال روزانه دوشنبه 23 آذر 94.

تیم فوتبال گسترش فولاد تهران

blogreader.ir/search/تیم+فوتبال+گسترش+فولاد+تهران
هفته ششم دوشنبه 23 شهریور 94 پرسپولیس – سایپا – ورزشگاه آزادی پدیده خراسان ... قم فولاد خوزستان – نفت تهران- ورزشگاه غدیر دوشنبه 23 آذر 94 استقلال خوزستان – پدیده ..... داد مشکوک بود و هنوز فیلم آن صحنه را ندیده‌ام و در صحنه مشکوک به پنالتی دقیقه 90 نیز هیچ ..... نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 20 اردیبهشت 94 + .

تازه ترین اخبار خبرگزاری ها - فارسی

www.ayandesazanbartar1.ir/ModuleDefinitions/.../AllLatestNews.aspx?Id...
جمعه 21 آذر 1394 23:17 - .... بازی مسعود كرامتی و بهنام تشكر در فیلم سینمایی «لاك قرمز» به پایان رسید اما .... هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر درحالی به پایان می رسد که مهم ترین بازی روز دوشنبه را پرسپولیس و گسترش فولاد برگزار می کنند. ... منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه برابر بورنموث با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود خلاصه بازی جام حذفی پرسپولیس و راه آهن یکشنبه 4 آبان 93. ... فیلم گل راه آهن و پنالتی خراب شده پرسپولیس ... نتیجه و دانلود خلاصه بازی استقلال و پارسه دوشنبه 5 آبان 93 نتیجه و ... دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و سایپا سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳ · دانلود گلهای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد پنجشنبه 15 آبان 93 ...

نتیجه بازی استقلال خوزستان گسترش 28 آبان 94 + دانلود ...

www.king98.ir/نتیجه-بازی-استقلال-خوزستان-گسترش-28-آبان-94--دان...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی استقلال خوزستان گسترش فولاد 28 آبان 94 + دانلود گل های بازی نتیجه بازی امروز استقلال خوزستان گسترش فولاد 28 آبان 94 نتیجه ...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پشتیبان رایگان وبلاگ های ایرانی - نتیجه بازی استقلال خوزستان گسترش ... نتیجه بازی امروز استقلال خوزستان گسترش فولاد 28 آبان 94 .... نتیجه بازی استقلال و فولاد خوزستان در جام حذفی 13 آبان 94 + فیلم · پرسپولیس و گسترش فولاد . .... در خانه بایرلورکوزن / 18 آذر 94 / نتیجه و خلاصه و گل های بازی دیشب ...

خبر فارسي

khabarfarsi.blogfa.com/
ایکنا - سیاسی - 1 دقیقه پیش - دوشنبه 23 آذر 1394، ساعت 09:15 .... اظهار داشت: بازی خوب بود و هر دو تیم فرصت های گلزنی داشتند اما فکر می کنم نتیجه عادلانه بود. ..... پیش از مسابقه تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر .... بر اساس یافته های خبرگزاری فارس به زودی و در اولین لیست فیلم های حذف شده ...

کاپ | نتایج بسکتبال/پتروشیمی با 30 اختلاف امتیاز ...

cup.ir/sport/basketball/606/نتایج-بسکتبالپتروشیمی-با.../89549
۳ ساعت پیش - یاران مهران شاهین طبع در این دیدار با نتیجه 83 بر 50 به پیروزی رسیدند. تیم بسکتبال دانشگاه آزاد هم در دیدار با گرگان در وقت معمولی در نتیجه 82 با حریف مساوی ... فیلم ناصر حجازی متوقف شد; 18:04 دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد/ گزارش تصویری ... طاهری:پرونده ژوزه در حال پیگیری است/درباره بازی حرفی ندارم ...

کاپ | طاهری:برانکو لیستی نداده؛تلاش می کنیم نفرات مدنظرش ...

cup.ir/sport/iranianfootball/487/طاهریبرانکو-لیستی...می.../89566

۳ ساعت پیش - در چند روز آینده و بعد از بازی راه آهن جلسه برگزار خواهد شد. ... 18:25 عنایت:مخالف خداحافظی قهرمانی بودیم; 18:23 رمضانی:توقف اکران فیلم زنده یاد حجازی صحت ندارد ... اکران فیلم ناصر حجازی متوقف شد · دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد/ گزارش ... مهاجری:این نتیجه برای ما آخر دنیا نیست/خبری از ترازوی عدالت نیست ...


[ بازدید : 465 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تیتر های اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]